top of page

כתובות מודפסות

הכתובה המודפסת מאפשרת גמישות רבה הן במחיר והן בזמינות.

כל עיצובי הכתובות המודפסות הינם ציורים מקוריים בעבודת יד של שירי לנצר.

לאחר הציור הכתובה נסרקת בסריקה מקצועית ומוכנה להדפסה באיכות הגבוהה ביותר.

כל הכתובות המודפסות מגיעות בשני גדלים ומחירם החל מ- 690 ₪.

הנוסח אותו אני מוסיפה לכתובה נשלח ממזמין הכתובה, תואם את סוג טקס הנישואין וכולל את פרטי החתונה ובני הזוג.

לפני ההדפסה אני שולחת לאישור סופי את נוסח הכתובה והעיצוב.

לאחר האישור אני מדפיסה בהדפסה איכותית על נייר כותנה נטול חומצה,

אורזת יפה בתוך פולדר מותאם השומר על הכתובה,

ושולחת אליכם.

ואתם... אתם מקבלים במזל טוב מסמך אישי, מרגש, אשר הודפס במיוחד עבורכם.

הכתובה תמשיך ללוות אתכם בחייכם המשותפים ולהיות עד לאהבה ולצמיחה שלכם כיחידים, כזוג וכמשפחה.

שאלות ותשובות נפוצות

faq

כל מה שצריך לדעת על כתובות מודפסות

למה כתובה מודפסת?

הכתובה המודפסת מאפשרת גמישות רבה הן במחיר והן בזמינות. ההדפסה נעשית רק על פי הזמנה מראש, ותמיד עם נוסח אותו אני מקבלת מבני הזוג (או ממזמין הכתובה).

עיצוב הכתובות הוא מקורי, איכות ההדפסה מעולה. מזכרת נהדרת, אישית ומרגשת שתלווה אתכם הלאה בחייכם המשותפים.

האם הכתובה כשרה?

כתובה כשרה היא כתובה שאין בה טעויות בנוסח ובכתיבה. בתהליך הכנת הכתובה, אני מקבלת את הנוסח ממכם (מזמיני הכתובה) וזה הנוסח אשר יופיע בכתובה. אני מבטיחה את תקינותה ואת כשרותה של הכתובה על ידי אישור הנוסח, לפני הדפסתו, אתכם ודרככם גם עם הרב עורך הטקס. אישור כפול זה מבטיח את כשרותה ותקינותה של הכתובה!


כמה זמן לוקח להכין כתובה?

זמן אופטימלי להזמנת כתובה הוא 6 שבועות לפני מועד החתונה. יחד עם זאת, אני ערוכה להכנת כתובה במועד קצר בהרבה (אפילו עד מספר ימים לפני החתונה...).

במצבים של רגע אחרון צרו עימי קשר בהקדם ואנחה אתכם כיצד להתקדם.

ייעוץ ועזרה בניסוח!

טקס אורתודוקסי - בטקס זה הנוסח הוא נתון וקבוע, ניתן לקבלו ברבנות בה פתחתם את תיק הנישואים או ישירות מהרב עורך הטקס. לאחר הכתיבה נשלח אליכם הטקסט לאישור סופי ודרככם לאישור הרב עורך הטקס.

בטקס קונסרבטיבי, רפורמי או אזרחי מנסחים בני הזוג את הכתובה בעצמם. בטקסים אלו הכתובה מהווה ברית, הבטחה, חוזה אהבה אשר לאורו ועל פי עקרונותיו תעצבו את חייכם המשותפים. זוהי אחריות גדולה וכלל לא קלה, אבל מניסיון אישי - שווה להתאמץ, לנסות ולנסח לבד, להתחייב, להוציא דברים מהלב.

מעט השראה יכולה להפוך לעזרה גדולה, כתבו לי איזה טקס אתם עורכים ואשלח לכם מספר נוסחים מתאימים אשר תוכלו להיעזר בהם בבואכם לנסח את הכתובה שלכם.

בכל מקרה אני ממליצה תמיד לאשר את הנוסח הסופי עם הרב או עורך הטקס!!

הדפסה איכותית על נייר כותנה

כאשר מזמינים יצירה מודפסת חשוב לשים לב לאיכות ההדפסה, המתקבלת משילוב של סוג הנייר ואיכות הדיו. 

ההדפסה נעשית על פי הזמנה בלבד, במדפסת המיוחדת להדפסת עבודות אומנות. ההדפסה נעשית על נייר כותנה ארכיוני ללא חומצה (נייר השומר על תכונותיו, אינו מצהיב ומתבלה). עובי הנייר 350 גרם והוא בעל טקסטורה עדינה.

גם לדיו חשיבות מכרעת לאיכות ההדפסה וליכולת לשמר איכות זו לאורך שנים. ההדפסה נעשית בדיו מקורי של חברת Epson בשם Ultrachrom המבטיח שרידות ועמידות גבוהים.

התוצאה הינה הדפסה איכותית, דומה מאד למקור, אשר אינה דוהה ואינה משנה את צבעה לאורך שנים רבות, (בתנאי פנים בלבד). לשם השוואה – הדפסת לייזר מתחילה לאבד את צבעיה לאחר שנה אחת בלבד!!

הדפסה על קלף

אותה הדפסה איכותית, הפעם על קלף אמיתי – עור, המשמש את סופרי הסת"ם בכתיבת ספרי תורה, תפילין ומזוזות. הקלף בו אני משתמשת הוא העור המשובח ביותר, בעל מרקם קטיפתי.

חשוב לדעת שההדפסה על העור יוצאת מעט פחות חדה מההדפסה על נייר, ובכך מעניקה לכתובה מראה יותר עתיק ואותנטי. העור חזק יותר מנייר ולכן נשמר טוב יותר לאורך השנים.

הזהבה בצבע זהב

בעיצוב הכתובות המקורי משולב צבע זהב. בהדפסה (איכותית ככל שתהיה)לא קיימים צבעים מטאליים. הזהב הופך לצבע כתום – חום. לכן, יש אפשרות לאחר ההדפסה, להזהיב את החלקים הרלוונטיים בצבע זהב, בעבודת מכחול עדינה ומדויקת.

מוסיף אור ויופי לכל כתובה ונגיעות של עבודת יד גם בכתובה המודפסת. מומלץ!!!

הזהבה בעלי זהב 23 קרט

שימוש בעלי זהב אמיתיים - 23 קרט, בטכניקת הדבקה ייחודית, בעבודת יד עדינה ומדויקת. מעניק לכתובה מראה זוהר הבולט מיד לעין כל. עלי הזהב אינם דוהים ואינם נשחקים ומוסיפים לכתובה ערך אמנותי בנוסף למראה היוקרתי.

מומלץ!!!

איך היצירה מגיעה אלינו?

ישנן מספר דרכים לאיסוף ומשלוח:

משלוח בדואר רשום – ללא עלות.

משלוח שליחים – בעלות 50 ₪

ניתן לאסוף ממני בתיאום מראש

אולי יעניין אותך גם...

bottom of page