top of page

עיצוב כתובה אישית משלכם

עודכן: 12 במאי 2020


כשם שחשוב לכם אולם מעוצב בסגנון מסוים, שמלת כלה ייחודית או חליפת חתן יוצאת דופן, כך גם ודאי חשוב לכם עיצוב כתובה. אמנים ייחודים בארץ, העוסקים בתחום זה, מאפשרים לכל זוג המעוניין בכך, לבחור עיצוב ייחודי לכתובה שלו ולהביא אליה את הפן האישי המיוחד לו. עיצוב כתובה איננו מוכרח להיות סטנדרטי ויכול להיות מיוחד ויוצא דופן. נשמע לכם מעניין? אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה הבאה על עיצוב כתובה.


עיצוב כתובה – למי זה מתאים

האהבה ביניכם היא משהו מיוחד. אתם בוחרים לחגוג את היום החשוב הזה, יום החתונה שלכם, באווירה יוצאת דופן ובמקום קצת אחר. חשוב לכם שכל פרט ופרט, הקשור ליום נישואיכם, יבטא אתכם ואת הקשר שביניכם. עיצוב כתובה בהתאם לרצונותיכם ישמש כמסמך אישי ואינטימי, לא כזה שיש לכל אחד, מסמך מקורי וייחודי רק לכם. בחירת עיצוב כתובה היא דרך נוספת לאפשר לכם להתייחס לתפיסתכם את מוסד הנישואין, את הזוגיות ביניכם, את הדת ואת משמעות היום המקודש הזה, יום החתונה, בדיוק בדרך שלכם. ללא יומרות והכי חשוב – ללא פשרות.

נוסח כתובה הינו סטנדרטי בדרך כלל וזהה בין כל הכתובות הקיימות, ובכל זאת, אתם רוצים משהו שונה. עיצוב כתובה קצת אחר יכלול את הנוסח המקובל, אבל יעטוף אותו בכל הסממנים המאפיינים את אישיותכם המיוחדת. זוהי, ללא ספק, תהיה כתובה מיוחדת, כזו שאין לאף אחד אחר.

עיצוב כתובה – מהן האפשרויות

ישנם מתחתנים הבוחרים להסתפק בכתובה, אותה הביא עימו הרב המחתן. אולם, בשנים האחרונות, זוגות רבים בוחרים באפשרות אחרת, בכתובה אישית, מעוטרת על פי בקשותיהם, על ידי כך הם מתחברים למסורת עיטור הכתובה אשר הינה מסורת עתיקת יומין ומכובדת. כדי לבחור את עיצוב הכתובה המתאים לכם, תוכלו לפנות לאמנים, המתמחים בתחום עיצוב כתובה. עיצוב כתובה מקבל דגש רב וכולל מגוון של אפשרויות.

עיצוב שטר כתובה מתייחס כמובן לחומר, ממנו עשויה הכתובה – הקלף, וכן גם לגודלה. אפשר לבחור כתובה, הכוללת עיטורים מוזהבים מזהב אמיתי או עיטורים צבעוניים אחרים. ניתן לעצב את הכתובה בסיגנון מסורתי או מודרני, הכל על פי בקשותיהם וטעמם האישי של בני הזוג ובהתאם לדרישותיהם. הכתובות הינן כשרות ותקפות ככל כתובה אחרת. עיצוב כתובה על ידי בעל מקצוע נעשית בהתאם לכללים הנדרשים מבחינת הלכתית, אך בו זמנית באופן יצירתי ויוצא דופן.


אין ספק כי כתובה כזו תשמש מזכרת רבת חשיבות ונהדרת ליום חשוב ומיוחד זה בחייכם, מסמך אשר ילווה אתכם הלאה בחייכם המשותפים.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page